AUTO-HAK Tilhengerfeste avtagbart bakfra - PEUGEOT 508 I
AUTO-HAK Tilhengerfeste avtagbart bakfra - PEUGEOT 508 I
- Tilhengerlast: 1900 kg
- Støttelast: 75 kg
- egnet for PEUGEOT 508 I
- Årsmodell 11.10 - 05.14
.png)
ekskl. frakt
- Bestpris garanti
- gratis teknisk support
- mange varemerker
- størst utvalg
- over 150.000 artikler lagerført
- trygg e-handel
Se på fanen "montasjebilder". Da ser du hvordan deet hengerfeste kommer til å se ut på din PEUGEOT 508 I. Her ser du også før/etter bilder med og uten montert tilhengerfeste. Ved avtagbart hengerfester ser du også bilde med fjernet kulehode. Samtidig ser du om det blir et kutt i fangeren på din PEUGEOT 508 I eller ikke og om den er synlig eller ikke.
Bestill kompett-sett nå- Eksosanlegg: ikke for kjøretøy med enkelt enderør høyre og venstre
- Modell eksklusjon: GT
Avtagbart hengerfeste, manuell kobling, fra produsenten AUTO-HAK, uten lås. Produsert/utvklet til PEUGEOT 508 I . Rimelig hengerfeste med et såkalt semiautomatisk system til PEUGEOT 508 I .
Med dette hengerfestet trekker du maks. 1900 kg, maks vertikal belastning er 75 kg . OBS: Hvis tillatt trekkvekt i vognkortet er lavere er det vognkortet som gjelder! D-verdi: 10.19 kN (kilde: AUTO-HAK).
Krever kutt i/under bakfangeren - men det er ikke synlig! Sjablong for å kutte er vedlagt i monteringsanvisningen.
SE OGSÅ VÅRT UTVALG AV SYKKELSTATIVER!
Monteringsanvisning følger meg. Alle angitte montasjetider er estimert fra produsenten. For å sikre kroken for korrosjon er den pulverlakkert.
OBS: se produsentens bestemmelser for tilhengerdrift!
Her finner du monteringsveiledning på forskjellige språk, avhengig av produkter, samt supplerende monteringsveiledning og ekstra bildemateriell som gjør monteringen enda enklere for deg.
Peugeot er en fransk bilprodusent, grunnlagt i 1889. Firmaet startet med produksjon av sykler, men kan spore sin historie tilbake til den gang brødrene Jean-Pierre og Jean-Frédéric Peugeot bygget om en mølle til en smie i Sous-Cradet i det nordvestlige Frankrike i 1810. I 1976 fusjonerte Peugeot og Citroën. Peugeot overtok 90% av aksjekapitalen i Citroën. Det nye selskapet får navnet PSA Peugeot Citroën.
-
Peugeot 508 I (8D_)
-
BilmodellYtelseProduksjonsår
-
- Bilmodell
- Peugeot 508 I (8D_) 1.6 BlueHDi 120
- Ytelse
- 88 kW / 120 PS
- Produksjonsår
- 03.14 - 12.18
-
- Bilmodell
- Peugeot 508 I (8D_) 1.6 HDi
- Ytelse
- 82 kW / 112 PS
- Produksjonsår
- 11.10 - 12.18
-
- Bilmodell
- Peugeot 508 I (8D_) 1.6 HDi
- Ytelse
- 84 kW / 115 PS
- Produksjonsår
- 02.12 - 12.18
-
- Bilmodell
- Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP
- Ytelse
- 110 kW / 150 PS
- Produksjonsår
- 11.10 - 12.18
-
- Bilmodell
- Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP
- Ytelse
- 115 kW / 156 PS
- Produksjonsår
- 11.10 - 12.18
-
- Bilmodell
- Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP
- Ytelse
- 120 kW / 163 PS
- Produksjonsår
- 01.12 - 12.18
-
- Bilmodell
- Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP
- Ytelse
- 121 kW / 165 PS
- Produksjonsår
- 09.11 - 12.18
-
- Bilmodell
- Peugeot 508 I (8D_) 1.6 VTi
- Ytelse
- 85 kW / 116 PS
- Produksjonsår
- 11.10 - 12.18
-
- Bilmodell
- Peugeot 508 I (8D_) 1.6 VTi
- Ytelse
- 88 kW / 120 PS
- Produksjonsår
- 11.10 - 12.18
-
- Bilmodell
- Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 180
- Ytelse
- 133 kW / 180 PS
- Produksjonsår
- 04.14 - 12.18
-
- Bilmodell
- Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi
- Ytelse
- 100 kW / 136 PS
- Produksjonsår
- 11.10 - 12.18
-
- Bilmodell
- Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi
- Ytelse
- 103 kW / 140 PS
- Produksjonsår
- 11.10 - 12.18
-
- Bilmodell
- Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi
- Ytelse
- 120 kW / 163 PS
- Produksjonsår
- 11.10 - 12.18
-
- Bilmodell
- Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC
- Ytelse
- 147 kW / 200 PS
- Produksjonsår
- 11.10 - 12.18
-