Trail-Tec Elsett 13pol relé bilspesifikk - RENAULT MASTER III Buss
Trail-Tec Elsett 13pol relé bilspesifikk - RENAULT MASTER III Buss
- Må programmeres for tilhengerdrift: nei
- Ryggesensor control: nei
- egnet for RENAULT MASTER III Buss
- Årsmodell 02.11 -

ekskl. frakt
- Bestpris garanti
- gratis teknisk support
- mange varemerker
- størst utvalg
- over 150.000 artikler lagerført
- trygg e-handel
Dette 13 pol elsettet fra Trail-Tec er bilspesifikkt til RENAULT MASTER III Buss . Blinklys overvåkning av hengeren skjer ved bilens innebygde kontrollpære (C2) i dashbordet. For å aktivere denne funksjonen i RENAULT er det IKKE nødvendig å programmere/kode tilsvarende styreenhet.
OBS: ryggesensorene i RENAULT MASTER III Buss slåes av med ekstra knapp i bilen. Bilspesifikkt ledningssett til RENAULT MASTER III Buss . Detaljert monteringsanvisning følger med. Montasje bak i bilen (ferdig kontakt). Forutsetter at konstant pluss-ledning ligger der (30+). RENAULT MASTER III Buss har et forberedt hull for kabel-gjennomføring. Krever da ingen ekstra boring i karosseriet. Produsent Trail-Tec estimerer montasjetid til 1 timer. Men dette er en gjennomsnitts-verdi, faktisk medgått tid for montasje avhenger veldig fra montørens kunnskapsnivå. Stikkontakt er ferdig koblet.
Hågen.no kjøpshjelp: Konstant pluss (til for eks. kjøleskap i campingvogn) er ikke del av standard elsett. Kan kjøpes i tillegg. Delenummer konstant pluss: 107650.
OBS: Vennligst sjekk RENAULT bestemmelser for ettermontering av Trail-Tec elsett!
- kun for biler med forberedelse for tilhengerdrift (ferdig kontakt på venstre siden bak i bilen)
- tilhengerfeste: for kjøretøy med tilh.feste anordning
Her finner du monteringsveiledning på forskjellige språk, avhengig av produkter, samt supplerende monteringsveiledning og ekstra bildemateriell som gjør monteringen enda enklere for deg.
Renault er en fransk bil- og traktorprodusent grunnlagt i 1898 av Louis Renault og hans brødre. De hadde tidlig suksess i motorsport, men den første kommersielle suksessen var leveranse av drosjer til Paris. Gjennom Renault F1 har Renault de siste årene igjen hatt suksess innen formel 1, og vant både fører- og konstruktørmesterskapet i 2005 og 2006.
-
Renault MASTER III Buss (JV)
-
BilmodellYtelseProduksjonsår
-
- Bilmodell
- Renault MASTER III Buss (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H)
- Ytelse
- 74 kW / 101 PS
- Produksjonsår
- 02.11 -
-
- Bilmodell
- Renault MASTER III Buss (JV) 2.3 dCi 110 FWD (JV0R, JV0W)
- Ytelse
- 81 kW / 110 PS
- Produksjonsår
- 09.14 -
-
- Bilmodell
- Renault MASTER III Buss (JV) 2.3 dCi 125 FWD (JV0C, JV0D, JV0H, JV0G, JV0J)
- Ytelse
- 92 kW / 125 PS
- Produksjonsår
- 02.11 -
-
- Bilmodell
- Renault MASTER III Buss (JV) 2.3 dCi 135 FWD (JV0N, JV08)
- Ytelse
- 100 kW / 136 PS
- Produksjonsår
- 07.14 -
-
- Bilmodell
- Renault MASTER III Buss (JV) 2.3 dCi 145 FWD (JV0F, JV0S, JV0T)
- Ytelse
- 107 kW / 146 PS
- Produksjonsår
- 02.11 -
-
- Bilmodell
- Renault MASTER III Buss (JV) 2.3 dCi 150 FWD (JV0F, JV03)
- Ytelse
- 110 kW / 150 PS
- Produksjonsår
- 10.12 -
-
- Bilmodell
- Renault MASTER III Buss (JV) 2.3 dCi 165 FWD (JV0P, JV0U)
- Ytelse
- 120 kW / 163 PS
- Produksjonsår
- 07.14 -
-
- Bilmodell
- Renault MASTER III Buss (JV) 2.3 dCi 170 FWD (JV0L)
- Ytelse
- 125 kW / 170 PS
- Produksjonsår
- 07.15 -
-
- Bilmodell
- Renault MASTER III Buss (JV) 2.3 dCi 180 FWD (JV04)
- Ytelse
- 132 kW / 179 PS
- Produksjonsår
- 01.20 -
-